اولین سلام

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم علیبور سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 16:33

سلام استاد
دانشجوی درس تاریخ تحلیلی هستم .روزهای شنبه باهاتون کلاس داشتم ساعت 10 تا 12
استاد من توی gmail شما براتون ایمیل گذاشتم میشه لطفا جواب بدید؟ منتظر جوابتون هستم
با تشکر

باسلام خانم علیپور عزیز,
پاسخ شما از طریق ایمیل برایتان ارسال شده, در صورت عدم دریافت مجددا ارسال میگردد.

فاطمه طهماسبی دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 13:04

با سلام و احترام
استاد جعفری ببخشید من فاطمه طهماسبی دانشجوی واحد 49 برای درس دانش خانواده و جمعیت موضوع تحقیق پیدا نکردم لطفا اگه امکان داره براتون راهنمایی کنید.

با سلام ، خانم طهماسبی عزیز، موضوعات پیشنهادی من برای این درس تا روز پنجشنبه در همین سایت بخش دانش خانواده ارائه میگردد.
موفق باشید.

فاطمه قدیرزاده یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 10:53

سلااااام استاد عزیز و دوست داشتنی
فقط خواستم بهتون خسته نباشید بگم
و از صبر و شکیبایی بالاتون تشکر کنم.
بابت ارتباط مجازی هم یه عالمه تشکر

سپاسگزارم

samin kh shoar چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 00:00

salammmmmmmmmmmmmmm

زهرا دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:56

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد