تذکرمهم

 قابل توجه دانشجویان عزیز


دانشجویانی که برنامه ارائه پروژه تحقیقی سر کلاس را دارند، حتما باید متن کارشان را مطابق با توضیحات داده شده در این زمینه ، قبل از تاریخ مشخص شده ،به ایمیل من ارسال نمایند.

بدیهی است عدم ارسال به موقع پروژه ، موجب کسر نمره خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ربیثا رازقندی شنبه 6 دی 1393 ساعت 02:44

سلام خانم جعفری ربیثا رازقندی هستم کلاس اخلاق اسلامی را با شما دارم ببخشید شما به من گفتین که براتون پیغام بزارم که اگر شما اجازه بدین من هر تحقیقی که شما بگین رو آماده کنم منتها من از شنبه ی هفته ی قبل توی اردوی تیم ملی بودم نه به گوشی دسترسی داشتم نه اینترنت میخواستم ببینم امکانش هست که یه تخفیفی برام قایل بشین و بزارین من تحقیق بیارم یا نه البته اگر به خاطر غیبت چهارشنبه حذفم نکرده باشین ممنون میشم اگر که واسه ما ورزشکارا یه ارزشی قایل باشین
ممنون میشم جوابم رو بدین.

با سلام، خانم رازقندی عزیز
جایگاه ورزشکارا خیلی ارزشمنده اما من توقع داشتم شما زودتر از این به فکر انجام این تکلیفتون بودین!
شما ساعت کلاستون رو هم مشخص نکردین که من بهتر بتونم براتون تصمیم گیری کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد